Heb jij als ondernemer iets nieuws te melden? Dan wil je natuurlijk dat dit nieuws zoveel mogelijk mensen bereikt. Denk hierbij aan klanten, maar ook zeker aan bezoekers van jouw onderneming. Je kunt hen op verschillende manieren informeren. Zo gebruik je mogelijk een nieuwsbrief om nieuwe ontwikkelingen bij anderen onder de aandacht aan te brengen. Jij kunt natuurlijk ook een briefje ophangen in een kantine of wachtkamer. In dit digitale tijdperk is dit echter wat ouderwets. Steeds meer bedrijven kiezen er daarom voor om hun informatie te delen via een narrowcasting systeem.

Wat is een narrowcasting systeem?

Ben jij nog niet bekend met narrowcasting? Dan heb je vast en zeker geen idee wat jij je hierbij voor moet stellen. Zo’n systeem bestaat uit één of meerdere televisieschermen met daarbij een speciale software. De schermen worden verspreid door jouw organisatie opgehangen en vervolgens verbonden met het bijbehorende systeem. De informatie over jouw bedrijf wordt vervolgens getoond op alle gekoppelde schermen. Wil je een wijziging doorvoeren of nieuwe informatie toevoegen? Dan kun je dit simpelweg zelf doen via het toegankelijke besturingspaneel waarop jij eenvoudig in kunt loggen.